Register yourself here =)

My words that I trusted..

"You don't love a person because she/he is beautiful/handsome, she/he is beautiful/handsome because you love her/him!"

"The spaces between our hands are created so that others could fill them in"

I HOPE YOU'RE READING THIS ! YES I MEAN YOU!
I'm sorry for not being with you when you needed me.

~ShruLiaLisya~

People who likes me!

PENCARIAN BLOG PALING HENSEM & CANTIK. !

Sunday, February 27, 2011

Ade contest ni~! =)

Pencarian blog paling handsome and cantik~!
blog sy ni xlah comel sgt kn? tapi.. apasalahnye kalau mencuba kan?
lagipun ini terbuka =)
Sambil2 promote sket blog sy ni.. hahaha.. sambil menyelam minum air org kata~! =)




HIKAYAT SI LUNCAI

* here , Shahrul nk tag 2 org kwan ..
my bff Aliff~my best friend always~ Myrah Shuichi .

so , abg luncai . do NOTICE DIS entri yea !! ngee~ :)

n here some INFORMATION for those who want to join dis contest !!

1.Buat entri bertajuk : Pencarian Blog Paling Hensem Dan Cantik 2011
2.then , korg Letak Header Hikayat Si Luncai

3.Tag seorang rakan blogger lelaki dan seorang rakan blogger perempuan korg.


then , kalau nak tahu lbih lagyy click sini ..=D


done. have a nice day yaww ! :)

0 comments:

Post a Comment